Nieuw bestuur 2023-2024!

Beste studenten,

28 November was er alweer een ALV. Daar is de begroting laten zien, de jaarplanning, hebben de commissies een praatje gehouden en is tot slot gestemd voor een nieuw bestuur!

Het bestuur bestaat nu uit vier meiden, die een doel hebben om dit verenigingsjaar klaar te staan voor de vereniging en hun leden. Ook hopen ze er van dit verenigingsjaar er een super jaar van te maken!

Het bestuur bestaat uit:

Voorzitter - Ella van Buitenen, Ella is 3e jaars HBO-V. Ella zit al een tijdje in het bestuur, waardoor ze het een en ander al weet. Ze vindt het bestuur erg leuk, omdat ze zo veel in contact is met anderen en ze zelf ook lekker sociaal is. Ella hoopt er dit jaar een top jaar van te maken met de andere bestuursleden, de commissies en anderen!

Secretaris - Britt van Son, Britt is 2e jaars HBO-V. Britt zat vorig jaar ook al in het bestuur, waar ze veel op de voorgrond dingen aan het regelen was. Dit jaar gaat ze wat meer op de achtergrond werken, om zo nog dieper in het bestuursleven te gaan. Maar treur niet, ze is zeker nog te zien ;).

Penningmeester - Sui Thapar, Sui is 3e jaars HBO-V. Dit is Sui haar eerste jaar in het bestuur. Sui houdt erg veel van regelen en orde (in oa bankrekeningen), dus ze vond deze positie in het bestuur perfect voor haar! Ze is erg gemotiveerd om zo meer in het studentenleven te zitten.

In- en extern - Shiona Appel, Shiona is 3e jaars HBO-V. Dit is ook Shiona haar eerste jaar in het bestuur. Shiona vindt het erg leuk om veel contact te hebben met mensen binnen en buiten school en de vereniging. Deze positie is dus ook helemaal geschikt voor haar. Shiona heeft ook erg zin om er dit jaar een goed (bestuurs)jaar van te maken, dus laten ze het maar doen!

Groetjes

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen